lördag 18 september 2010

No talking on the crapper

Personligen tycker jag det är hemskt obehagligt att prata med någon när jag sitter på toaletten. Idag när jag satt och bajsade passade jag samtidigt på att uppdatera mig om folks hemska livshistorier på FML. (Yup, jag är en surf n squat:are.)
Plötsligt ringer min pappa och jag trycker snabbt på "avvisa samtal" men får snabbt ångest eftersom han kan tro att jag inte vill prata med honom, så jag skickar snabbt iväg ett sms där det står "Jag sitter på toa och bajsar, jag ringer dig snart!"
När jag 2 minuter senare ringer jag tillbaka får jag inget svar. Jag blir hemskt orolig att jag missat något viktigt. Kanske var det ett nödsamtal? Jag ringer hem, till mobilen, och hem igen. Inget svar.

Nu ska jag försöka att inte oroa mig för mycket, kanske han satte sig på toa för en liten nummer 2?

Uppdatering: Han ringde tillbaka. Nu har jag spenderat 4 minuter med att oroa sönder mig helt i onödan. Nästa gång KANSKE jag svarar i telefon när jag sitter på toa. Vi får se.

/Arlene

2 kommentarer:

Dom kallar mig Yngve sa...

Stort steg, hörru! Ogenerad som jag är, så pratar jag ofta i telefon medan jag uträttar mina behov. Kiss som bajs.

Förresten så är det nog lämpligt om vi skriver det egna namnet efter inlägg vi publicerat, så att det framgår vem som har skrivit vad.

Nu ska jag gå och bajsa. Kanske ringer jag någon, vem vet!

Tomten0 sa...

Folk brukar ha en tendens att ta illa upp när man svara i telefon när man sitter och skiter eller pissar, varför fattar jag inte riktigt... eller ah asså jag kan "föreställa mig" men vafan whats the biggie, Egentligen ?