onsdag 29 september 2010

En jävla skithändelse

Jag tänker berätta om en händelse jag hoppas ingen någonsin behöver uppleva...

Var: Warsawa, Polen
Situation: Juldagen, vi är på utgång för att äta middag hos polackmormor.

5 minuter innan vi ska gå känner jag hur det börjar trycka där bak och tänker att det blir en snabb-bajs innan vi måste åka till min pojkväns mormor. När jag satt mig märker jag att det blir allt annat än en snabb-bajs. Det är kladdigt. Det är löst. Det är mycket.

...och helvetet verkar aldrig ta slut. Det känns som jag skiter ut min själ.

Jag hör hur folk börjar samlas i hallen och jag börjar bli lite stressad. Jag vänder mig om för att se om jag inte råkat skita ut en unge men där ligger bara gulbrun ångest (tänk färgen på Simba i Lejonkungen) och luktar knappast rosor.

Förberedd som jag är SMS:ar jag min pojkvän som jag hör står utanför toaletten och trampar otåligt. "Det här kommer ta tid, åk utan mig" och hoppas att sällskapet ska skita i mig (haha) och åka.
"Nej då vi väntar på henne" hör jag plötsligt min pojkväns mamma säga och svetten börjar rinna.

För att inte låta de andra vänta tänker jag att jag kan ta en paus och fortsätta bajsandet hos polack-mormorn men när jag spolar händer det som inte får hända. Det blir stopp i toalettfan.

Vatten-nivån stiger och jag ber en stilla bön att toaletten inte ska svämma över. Detta är för fan mitt första besök i Polen och jag vill göra gott intryck, inte orsaka en bajs-damm i deras lägenhet. Jag SMS:ar pojkvännen igen och skriver något i stil med "seriöst, åk utan mig" och de går tillslut.

Jag står bredvid toaletten och vet inte vad jag ska ta mig till. Inte nog med att jag gjort stopp i stolen, det är mer på utgång och paniken börjar bli ett faktum. Jag vågar inte spola en gång till utan väntar och funderar seriöst på att springa tvärs över hallen med byxorna nere och skita i duschen i badrummet och ta hand om eländet senare. Dvs hänga mig när jag har bajsat ner hela lägenheten.

När jag bestämt mig för att det är planen låser jag upp dörren och hör ett avgrunds-gurgel bakom mig. Det är toaletten som bestämt sig för att benåda mig och spola ner mitt skit. PUH tänkte jag och fortsatte bajsa. Använde antagligen halva rullen för att torka mig när jag var klar och det är ingen överdrift att säga att arslet sved som tusan resten av kvällen.

/Arlene

3 kommentarer:

Tomten0 sa...

Asså fan va jag gläds åt andras olycka. Åååå skadeglädje är den Enda sanna glädjen.

Dom kallar mig Yngve sa...

HAHAHA, den här historien är lika skrattframkallande varje gång :D

/Yvette

annelie sa...

förlåt men jag skrattade nästan ihjäl mig när jag läste detta:)jobbig situation.men vem har inte varit i en sån jobbig sits liksom:)denna blogg kommer jag verkligen följa,precis min humor:)annelie